Comments
user
      avatar
CREATED BY
Stella ౨-ৎ ستيلا
created 1 years ago
10 1
شرايكم بأوتفت وينتر في اغنيتهم ويبلاش؟ || NEW LOOK - look winter





ف/ كم تقيمون اغنية ايسبا الجديده ويبلاش





ف/ لونكم المُفضل (؟)






ف/مين أفضل ايسبا او بلاك بينك





New post










شرايكم بالبوست؟ قدرو تعبي بدعمكم الحلو♥️♥️

Comments

user
      avatar
ANeeA
1 years ago
يهبللل😫💗
ايسبا 9/10 ويبلاش 8/10
اسوددددد
الاثنين احس 😭
تجننن البوست زيكك🌷